miercuri, 23 mai 2012

Fram privindu-si suratele la televizor

sa ne uitam la televizor
ce mi vad ochisorii?pisica asta chiar inoata??????
 ia sa incep eu  sa ma spal fugutza ca vede si mamica filmul asta si ii vine veo idee sa ma imbaieze!!!!

nu stiam ca suratele mele inoata! mie nu mi place apicaaaaaa
am cam obosit

dupa baie ar merge un somnic

totusi sa continui sa vizionez , cine stie ce mai vad

aaaaa vreau si eu sa ma catzar in copaaaaaaac!

SURATE DE ALE MELE.......

SI IAR SURATE...........

HOPA!!! CE-MI VAD OCHISORII?????

tibetani?

eh, pe unde au bafta sa se nasca unele pisici....asta e n asia

asta e  din neamul meu! siameza!


ce de tipa pisica asta la mine?




oaie?

barza? mami vrei sa mi zici ceva?????

CE BINE AR FI SA AM SI EU O PERECHE.......


se mira ca ma vede asa frumusel?sau de ce?

hm, asta e desen. era sa ma pacalesc:)




M-AM PLICTISIT , MAMII...... ALT FILM NU AI?


ce blana are surata asta! ia sa ne-o infrumusetam si noi un pic!

SA  COMPARAM

CONCLUZIE: EU ARAT MULT MAI BINE DECAT ACESTE SIAMEZE!!!!!



vedeti ce semanam?avem stramosi comuni

VREAU SI EU BEBELUSI. DAR CU CINE??????

s a terminat?????in sfarsit!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu